wybierz język:   

Kantor: ul. Świdnicka 3

51.1085917.03260

Kantor Cent

Kantor Cent mieszczący się pod adresem ul Świdnicka 3 w mieście Wrocław oferuje swoim klientom wiele popularnych walut takich jak: Euro, Funt szterling, Korona czeska etc. Oferowane przez kantor waluty można nabyć po cenach detalicznych oraz hurtowych. Klienci tego kantoru zachęcani są do negocjowania cen walut oraz telefonicznej rezerwacji kursu. Aktualne kursy walut kantoru sprawdzić można w tabeli poniżej lub na stronie kantoru www.centkantor.pl

Rezerwacja

Rezerwuj kurs EUR ( Ty kupujesz )

Informacje dodatkowe

Uslugi

Godziny otwarcia:

Pn-Pt: 08:30-22:00

So: 09:00-22:00

Uslugi

Uwagi:

  • Ceny negocjowalne
  • Telefoniczna rezerwacja ceny
Uslugi

Dodatkowe usługi:

  • skup-sprzedaż złota

Kontakt

Adresul. Świdnicka 3
50-064 Wrocław
Telefon Tel: 500 400 123
Tel: 71 372 35 02
Fax: 71 372 35 08
Strona www
Email kantor@centkantor.pl

Kursy walut w kantorze

Waluta Kupno Sprzedaż
eur Euro 4.3450 4.3600
usd Dolar
amerykański
3.9700 3.9900
chf Frank
szwajcarski
4.0100 4.0300
gbp Funt
szterling
5.1900 5.2100
  • 1
  • 2
  • 3
Powyższe zestawienie kursów walut ma charakter informacyjny. Podane ceny należy zweryfikować w kantorze.

Opinie klientów kantoru

Hubertos
2016-04-16 10:09

wszystko zawsze sprawnie załatwiane, do tego nie ma problemu z walutą. polecam z czystym sumieniem

Klient D.
2016-02-12 12:51

Nie polecam. Chcialem wymienic korony. Zadzwonilem pytajac o kurs pojawilem sie 10 min pozniej a kurs sie zmienil. Oprocz tego dowiedzialem sie ze korony pani wymienia tylko co 1000 bo takie banknoty ma wiec nie moglem wymienic zlotowek na 1700 koron a jedynie 1000. Obsluga jakby siedziala tam za kare.

JohnDoe
2016-01-28 10:26

Zadzwoniłem i dostalem kurs lepszy niz bylo pokazane ne tej stronie. Było cudownie.

Gosia W.
2015-09-16 10:01

Kursy w internecie sobie, a na miejscu co innego. Miałam takie samo zdarzenie jak użytkownik Roter. Do tego kolejka turystów do kasy i niesympatyczna pani w okularach przy kasie. Raczej nie wrócę.

Shade
2015-07-17 12:06

Polecam!! Sprzedaje co miesiąc kilkaset euro i zawsze wcześniej umawiam sie na kurs telefonicznie. Nawet przy 200 euro dostaje po kursie negocjowanym ze strony kantoru i mam na wymianę 2 godz a cent gwarantuje mi ze nawet gdy kurs spadnie to oni przez ten czas przytrzymają mi umówiona cenę :) super i oby tak dalej!:)

Roter
2015-07-13 18:18

Odradzam!!! Ceny w internecie sobie, w kantorze sobie. Na pytanie o niższym kursie w internecie usłyszałem odpowiedź, że już zdążył się zmienić! PORAŻKA!!!

Aureliusz
2015-07-09 20:16

polecam! ceny lepsze niż w kantorach internetowych !

kacps
2015-01-19 22:45

dostalem kurs lepszy niz bylo pokazane ne tej stronie,polecam

Maciuskról
2014-11-08 11:30

jestem zadowolony zarówno z kursu jak i z obsługi, polecam i pozdrawiam

pawlik
2014-10-12 17:52

najlepszy kurs euro we wroclawiu polecam

Kloenta
2014-10-03 17:23

Wyszedlem wlasnie z tego kantoru. Facet z siwa broda gbur! Twierdzi ze to ceny hurtowe i trzeba sie stosowac do tabelo na scianie.nie polecam!

pawel
2014-09-25 22:28

jedynie tutaj udało mi się kupić jeny, kantor godny polecenia pozdrawiam

alex
2014-09-23 14:34

dobre kursy na pewno tam wroce

A.
2014-06-20 18:24

polecam !!!!!

max
2014-05-25 17:34

jak robic interesy to tylko z centem ceny sa bezkonkurencyjne i co najwazniejsze zawsze maja walute

szterling
2014-05-22 23:46

dostalem najlepsza cene za funta we wro!2 grosze wiecej niz u konkurencji a obdzwonilem chyba wszystkie kantory obsluga tez w porzadku-szybko sprawnie, cukierki, woda mineralna mozna sie czestowac tak trzymac panowie

wojtek
2014-05-14 09:41

Kolega obcokrajowiec chciał wymienić 100 Euro, ale starsza pani z okienka ani słowa po angielsku! kiedy zagadałem po polsku, nie było problemu z załatwieniem tańszego kursu z Quantora, więc oceniam neutralnie.

beny
2014-05-13 17:38

maja bardzo dobre ceny, tylko najlepiej zadzwonic i ustalic wszystko telefonicznie, rezerwuja kursy na kilka godzin, musialem dojechac 200km ale bez problemu sie dogadalem i przytrzymali mi kurs:) ceny bezkonkurencyjne, wszystko 1 klasa

waszka
2014-05-12 20:10

Miałam do sprzedania 50 dolarów.Zadzwoniłam, dostałam cenę hurtową, oni w cencie nazywają to ceną negocjowaną.Różnica między skupem a sprzedażą była tylko 2 grosze! Bardzo mili ludzie:)

KR
2014-04-29 21:23

Ceny bardzo dobre, lokalizacja w ścisłym centrum czyni punkt bezkonkurencyjnym. Niestety podejście do klienta - do poprawy. Odrobina życzliwości zaczyna się dopiero od 4 zer.

nba19
2014-04-07 23:03

jestem bardzo zadowolony kursy o niebo lepsze niz w innych kantorachobsluga bardzo profesjonalna nastepna wymiana rowniez w cencie

TG
2014-03-18 22:28

szybko sprawnie i po najlepszym kursie macie nowego klienta:P

€€€€€€
2014-03-13 10:38

fajni, normalni, ludzie a nie chamstwo jak w większości kantorów, ceny rewelka, kupa kasy zaoszczedzona i to bez proszenia sie jak w innych kantorrach!Obdzwonilem wszystkie kantory z zapytaniem o kurs a tu dostalem cene 2gr lepsza niz u reszty ! Naprawde spoko:) I do zobaczzenia nastepnym razem!

Konrad
2014-03-05 12:46

Polecam! Właśnie wymieniłem w tym kantorze euro, kurs wymiany (hurt) był lepszy niż w kantorach internetowych :D

ola b
2014-02-18 13:36

co miesiac kupuje tutaj franki, zawsze maja drobne i nigdy nie ma problemu z iloscia.

xxx
2014-02-12 13:53

dobre ceny,spoko obsługa

staly klient
2014-02-05 14:49

najlepsze ceny we wroclawiu , elegancka obsluga

Magda
2014-02-02 15:52

Zadzwoniłam, dostałam najlepszy kurs jaki udało mi się uzyskać we Wrocławiu, szybko i sprawnie!

Artur B.
2014-02-01 16:54

Polecam! Profesjonalnie,szybko i przyjemnie!Nie ma problemu z walutą, bezkonkurencyjne kursy!

dolar
2013-12-30 23:03

Odradzam srednia obsługa


Dodaj opinię

Wymieniaj z Quantor!

zgłoszenie błędu pomoc Zamknij

Wyraź swoją opinię

Zamknij
 

Podoba Ci się Quantor?

Uważasz, że to przydatne narzędzie?

Podziel się tym na Facebooku!

Zamknij